Als lid van de Nederlandse Bowling Federatie heb je toegang tot MijnNBF. Hier vind je o.a. jouw digitale ledenpas en een overzicht van al jouw scores. Met jouw gegevens kun jij je ook online inschrijven voor toernooien en heb je toegang tot onze mobiele app.

Check al jouw gegevens
In MijnNBF is al jouw informatie te vinden, zoals je NAW-gegevens en je contactgegevens. Bij verhuizing of een nieuw telefoonnummer of e-mailadres, kun je deze gegevens zelf aanpassen. Handig, want zo kan de vereniging jou altijd bereiken en mis je nooit informatie.

Veel leuker is het overzicht van al jouw voorgaande pasgemiddeldes en alle scores van het huidige seizoen. Ook die vind je in MijnNBF, net als jouw digitale ledenpas.

Inloggegevens via de vereniging
Inloggen in MijnNBF doe je met jouw lidnummer en een persoonlijk wachtwoord. Is dit bij jou (nog) niet bekend, dan kun jij contact opnemen met jouw vereniging. Zij weten jouw lidnummer én kunnen jou voorzien van een nieuw wachtwoord. Wanneer jouw mailadres in MijnNBF is opgeslagen, kun je ook zelf een nieuw wachtwoord opvragen.

Inloggen en het opvragen van een nieuw wachtwoord doe je op deze pagina:

Download de NBF app
Met diezelfde gegevens heb jij ook toegang tot onze eigen NBF app. Deze app kun je downloaden op jouw smartphone, waarmee je ten alle tijden jouw scores en jouw ledenpas in de pocket hebt. Daarnaast vind je er ook al het nieuws van onze website, zodat je altijd op de hoogte bent. Ga naar jouw appstore en zoek op Bowling NBF.